středa 27. března 2024

Velikonoční přání_05

 Vážení návštěvníci. Omlouvám se Vám

Ač je to k nevíře, měla jsem na tomto blogu chybně nastavené komentáře. Vůbec se mi nezobrazovaly a až dnes jsem na to přišla. Nedokážu je již všechny oživit, jsou zpětně až z roku 2021. Některé se zobrazily, když jsem je dodatečně potvrdila, některé ne. Bohužel jsem měla špatně nastavené moderování, ale nevěděla jsem to.  Není v mých silách na všechny reagovat.  Omlouvám se, že jsem nereagovala na dotazy, nevěděla jsem o nich. Většina komentů byla pochvalných, moc děkuji, (v podstatě mi bylo líto, že nemám žádné komentáře), ale také jsem našla dva, kde jsem byla osočena, že se chlubím cizím peřím, tak to se teď snažím vysvětlit.  Jednalo se o minimálně 10let staré pozadí, vytvořené pluginem Flexify 2. Doufám, že teď už bude vše v pořádku a jelikož byly i dotazy, na které jsem tudíž nereagovala, tak teď už jsem tu pro Vás.

Zároveň Vám přeji krásné prožití velikonočních svátků.

  Valin


Tady jsem na pomoc vzala umělou inteligenci


6 komentářů:

  1. Vali zdravím hezké svátky přeji no to nevadí vždy se ráda podívám na tvoji krásnou tvorbu moc děkuji ..

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Bětko a také zdravím..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alenko, nádherně tvoříš, ale to jsi vždy měla nádhernou tvorbu ♥ bylo mi divné, že jsi nijak nereagovala , tak jsem komentíky psala málo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a mě bylo zase líto, že mi nikdo nepíše. Je to teda síla, přijít na komentáře až skoro po čtyřech letech. A to není to nejhorší.😀 😃

      Vymazat
    2. Já vím, četla jsem ty ošklivé komentáře, nechápu proč se někdo dohaduje kvůli obrázku. Už není ta doba co byla dřív , nyní mezi blogerkama je pořád něco a bohužel se to točí u stejných lidí ♥

      Vymazat
  4. Ono se to zkomplikovalo tím víc, že jsem na to přišla až, když jsem objevila ztracené a nečtené komentáře. Jinak bych to vysvětlila hned.
    Stalo se to tak, že ještě na starém blogu.cz jsem kolem roku 2011 viděla i s návodem u Flory pozadí , co se mi moc líbila. Stáhla jsem si je do počítače ke zkoumání, jelikož jsem se snažila, něco takového taky vytvořit podle toho návodu. který tenkrát měla na blogu. Něco jsem vyprodukovala, ale už jsem je asi ani nepublikovala, jelikož jsem nevěděla, jak je využít. To bylo asi tak kolem roku 2011, kdy jsem s grafikou začínala. Potom za pár let bylo stěhování na blogspot a já jsem občas hledala v mých starých archivech, co bych ještě mohla na nový blog ze staré tvorby dát. Pro blog už sem moc netvořila, hodně jsem dělala na fotobanky. To, že jsem měla stažené cizí věci, jsem za ta léta slastně zapomněla. A tak se stalo, že v roce 2022 jsem omylem nahrála ona cizí, která byla léta uložená v mém PC ve stejném adresáři spolu s těmi, co jsem vytvořila tenkrát já. Floře jsem se omluvila, bylo to opravdu omylem, ale když jsem prohledávala všechny svoje archivy, abych teda přišla na to, jak k tomu vlastně došlo, (protože nahrávat ta její pozadí jsem musela ze svého PC ) tak při tom hledání jsem našla celkem hodně těch mých, které jsem dělala podle toho jejího návodu a rozhodla jsem se je teď po mnoha letech využít. Tudíž jsem je oprášila, vyšperkovala a myslím, že mi vystačí minimálně na dva příspěvky.
    Celá tato nepříjemnost byla pro mě dost stresující, jelikož bych něco takového nikdy vědomě neudělala, ale prostě se to stalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. 😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋
😛🤭