sobota 19. února 2022

Pozadí fantazie_01













Omlouvám se, nedalo mi to a projela jsem celý svůj archiv, zmýlila jsem se, opravdu jsem omylem publikovala cizí pozadí, opravdu ale omylem, jelikož jsem si tato pozadí stáhla do počítače, /jelikož se mi moc líbily a snažila jsem se vytvořit něco podobného/ do stejného adresáře, kde byly moje, které jsem vytvořila podle výše zmíněného Flořina návodu, a potom jsem  omylem  nahrála  pozadí Květy. Jako důkaz vkládám screen z mého archivu, kde jsem měla uložená zároveň moje i cizí. Jelikož bych to nikdy vědomě neudělala, proto jsem reagovala velmi útočně, ale teď jsem se sama přesvědčila, že jsem se spletla já. Přece jenom už je to přes 13 let. To jediné mohu dokázat na přiloženém sreenu do článku. Ještě jednou se hluboce omlouvám, někdy se člověk prostě chová jako blb, když je přesvědčen o své pravdě. Je 5 hodin ráno, nemohla jsem kvůli tomu ani usnout. Ještě jednou se omlouvám.
Vůbec nechápu, jak jsem si mohla nevšimnout a zaměnit Květy pozadí s mými, vytvořenými v roce  2011

6 komentářů:

  1. Vali zdravím super pozadička děkuji ..Bezva víkend přeji ..

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Valin koukám,že moje šablonky tu nabízíte jako své výtvory.Tyto šablony jsem dělala před 10lety a ještě nikdo podobné nevytvořil.Postup jak je vytvořit a obarvit znám jen já a moje sestra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýlíte se, tyhle jsem dělala já. Flora měla podobné na blogu první, to ano, ale měla tam i návod. Podle kterého jsem se je naučila dělat. Pokud si myslíte, že znáte postup jen vy a vaše sestra tak čtěte. Děláno pomocí pluginu Flexify 2, základní vrstva obarvená vícebarevným gradientem s druhá vrstva v nepravidelném tvaru a na něm třeba zlatá čtvercová sítˇ. A v nastavení inputu a outputu vznikaly různé variace. Tuhle techniku jsem používala poměrně hodně. Je pravda, že tyhle obrázky vznikly podle návodu na blogu Flory. Ale rozhodně jsem je neokopírovala. Mám totiž dost vlastní fantazie a zrovinka tohle, že bych si přivlastnila, to opravdu ne.

      Vymazat
    2. Omlouvám se, nedalo mi to a projela jsem celý svůj archiv, zmýlila jsem se, opravdu jsem omylem publikovala cizí pozadí, opravdu ale omylem, jelikož jsem si tato pozadí stáhla do počítače, /jelikož se mi moc líbily a snažila jsem se vytvořit něco podobného/ do stejného adresáře, kde byly moje, které jsem vytvořila podle výše zmíněného Flořina návodu, a potom jsem omylem nahrála Květy. Jako důkaz vkládám screen z mého archivu, kde jsem měla uložená zároveň moje i cizí. Jelikož bych to nikdy vědomě neudělal, proto jsem reagovala velmi útočně, ale teď jsem se sama přesvědčila, že jsem se spletla já. Přece jenom už je to přes 13 let. To jediné mohu dokázat na přiloženém sreenu do článku. Ještě jednou se hluboce omlouvám, někdy se člověk prostě chová jako blb, když je přesvědčen o své pravdě. Je 5 hodin ráno, nemohla jsem kvůli tomu ani usnout. Ještě jednou se omlouvám.

      Vymazat
  3. myslím že tyto pozadí dělala Flora

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, Flora je dělala, ale ne tyto. Ty jsem dělala já podle návodu, který měla Flora na blogu. Jsou to velmi staré věci, kdy jsem z grafikou začínala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. 😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋
😛🤭