úterý 6. dubna 2021

Šablonky pro doplnění textu



Pokud toužíte vyrobit vlastní přání, stáhněte si šablonu a doplňte jí vlastním textem, v jakémkoliv grafickém editoru.

Kliknutím na obrázek získáte větší formát.














 








5 komentářů:

  1. Vali moc hezké přáníčka líbí se mi a v knize to mám dobre vidím všechny obrázky zdravím opatruj se,,

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Valin, díky za písmenka a za to, že jsi o sobě dala vědět.Prima dny...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vali tak to se tam už nedostanu neukazuje to tam ani když bych chtěla pozadi vyměnit v knize nejde to mazani mi jde jenom ve předu jak mám koš tak na to cvaknu a ukáže se mi heslo tak tak to jde vymazat,, hezký den přeji ..
    A nemůžu u tebe vsadit do knihy obrázek dnes chce to po mne nějaké heslo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář. 😀 😃 😄 😁 😆 😅 🙂 🙃 😉 😊 😇 🥰 😍 🤩 😘 😗 😚 😙 😋
😛🤭